Özel Direksiyon Dersi Eğitim Merkezi - Başar Hoca
  Öğrenci Yorumları
 
Öğrencilerimizin yorumları bizler için önemli.

İsminiz:
Siteniz:
Mesajın:

<- Geri  1  2 

Devam->

İsim:Ersin
Site:-
Zaman:30.08.2011, 09:40 (UTC)
Mesaj:Direksiyon dersi için 1 numaradır başar hoca
Tavsiyelerim ; trafiğe çıkmadan önce kesinlikle ders almanızı öneririm.. Olum gaza basma fren fren yavaş ol biraz ( e-5 de 80 ile giderken ) trafik dostudur kendisi )

İsim:serap
Site:-
Zaman:30.08.2011, 08:12 (UTC)
Mesaj:hani derler ya bazı seyler kelime ler le anlatılamz başar hocann da ögretici yonu başarı ile anltılmaz araba kulanmatı ondan ögrendim ... tüm haeyanı ma ramen ohocam heycanmı mı yenmmde babna yardımcı oluyordu araba nasıl kulanırdan zyade ne amaçla kulanılamsı geretıgıne bana çok iii anlattı .. teşekkur ederım başar hocam size bnim gibi zor bi ögrencinnde hakkından geldini z:)

İsim:cansuuu
Site:-
Zaman:29.08.2011, 20:41 (UTC)
Mesaj:vallahı basar hocada anlatımıda,öğretimide sankı sıhırlı gıbı okadar ıyı tarıf edıyokı dırek ılk derste sıfırdan arabayı kullanmayı ogrenıyosunuz kesınlıkle araba kullanmayı ogrenmek ısteyenler başar hocadan ders alsın pişmanlık olmaz aksine herzamn iyiki ondan almışım dersınız benım dedıgım gıbı BAŞAR HOCAM IYIKI SIZDEN OGRENDIMMM....

İsim:Gökan Güner
Site:-
Zaman:29.08.2011, 20:02 (UTC)
Mesaj:Araba kullanmayı kendisinden öğrenmedim, ehliyetimi de daha öncesinde almıştım, ama profesyonel anlamda sürücülüğü kendisinden öğrendiğimi, birebir ders almasam da onu örnek alarak şu an da usta bir İstanbul trafiği şoförü olduğumu söyleyebilirim. 8 yıllık arkadaşlık geçmişimizi de belirtmek isterim. Başar Hoca'ya başarılar dilemiyorum, o zaten en üst seviyede

İsim:büşra
Site:-
Zaman:29.08.2011, 20:01 (UTC)
Mesaj:başar hocayla 3 ders almam yetti bana zaten anlatıs tarzı olsun ilgisi olsun süperdi... direksiyon dersi için başar hocayı tercih etmenizi öneririm ilk sınavda sorunsuz geçtim...

İsim:Sena
Site:-
Zaman:29.08.2011, 19:52 (UTC)
Mesaj:Başar Hoca deyince akan sular durur. Kimin ihtiyacı varsa dersi hocamdan almasını tavsiye ederim. Hocam siz olmasaydınız belki 2. sınavı da geçemezdim ))

İsim:Nesrin Önal
Site:-
Zaman:29.08.2011, 19:24 (UTC)
Mesaj:Başar Hocadan 2008 Temmuz döneminde direksiyon derslerimi aldım... derslerimiz o kadar neşe içinde geçiyorduki bittiği zaman bugün de zaman çok hızlı geçti diye üzülüyoduk evet arkadaşlar Başar Hoca sayesinde ehliyet alan şanslı kişiler arasındayım.. iyi ki varsın Başar Hoca...

İsim:nurcan
Site:-
Zaman:29.08.2011, 18:25 (UTC)
Mesaj:başar hoca çok iyi bir direksiyon eğitmeni. onun sayesinde direksiyon sınavından 100 aldım.Siz olmasanız hocam belki 100 değil direksiyonda bu kadar iyi olamayacaktım:)

İsim:Yesim Camlisoy
Site:-
Zaman:28.08.2011, 21:38 (UTC)
Mesaj:Ben direksiyon derslerimi Basar hocadan aldim...Sayesinde artik ehliyetim var Kendisi bulabilceginiz en iyi hocalardandir.Cok sabirli bi hocadir ve ogretene kadar yilmadan ugrasir.Eger Basar hocadan ders aliyorsaniz ogrenmeme luksunuz yoktur Basari belgesine sahip ender hocalardan olmasida bunun bir gostergesi zaten.Basar hocadan ders aldiktan sonra rahatca trafige cikabileceksiniz bundan emin olun Iyiki varsin Basar hoca

 
  Bugün 1 ziyaretçi Tasarlayan: Gökan Güner  
 
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=